Festligheter igen!


Denna kväll ska spenderas med en tjej jag träffade nu i veckan. Hon heter Reetta och ssk-student här i Joensuu!
Vi tänkte köra på en pubrunda!


Blekfis är mitt namn just nu!

Adjöss små sjömöss!

Postat av: mamma gudrun

Pubrunda.....akta dej för Koskenkorva, Mintu, Lakka likör ja finnarna har många farliga drycker.

Finska ord jag kan är: Kitos, Yxi Kaxi Kolme Nelme Vise, Kose tror jag det var. Alltså 1,2,3,4,5,6 och Kitos är TACK!

Tack till dej Karro som underhåller mej med din roliga blogg och att du orkar uppdatera så ofta.

Puss o kram mamma

2010-09-25 @ 17:41:34
Postat av: Johanna

Åh vad gullig du är! Tack så mycket!

Kram Johanna

2010-09-26 @ 09:38:13
URL: http://rosoraroroda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback