Elfte dagen avklarad!


Tredje och sista stället är påbörjat!
Haft en väldigt skön dag. Kände mig inte alls nervös imorse, känns att jag har gjort samma sak flera gånger nu.
Komma till ett nytt ställe, först och främst hitta dit. Träffa min handledare. Hälsa på 10-tals människor och säga Hello, Karolina. Allting sitter nu som smack!

Sjukhuset i Paihola är iaf skitstort och de har väldigt många avdelningar.
Den jag är på är för "första gångs patienter" som inte är våldsamma och aggressiv.
Så de är rätt så normala, lite deprissioner, massa ångest och psykoser...

Pratade faktiskt svenska med en ung patient idag.
Vi umgicks nästan en hel timme då vi spelade biljard, air-hockey och kastade pil.


Är så trött ikväll för jag klev strax efter 6 imorse och det värsta är att imorrn måste jag klva upp en timme tidigare.
Efter 5.. jag kommer va sååå trött.


Ett tuffetuff-tåg här i Joensuu vid tågstationen


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback