Dags för lite semester!


Jag och min älskade Jens ska åka bort några dagar nästa vecka..

Gissa var?







Till Rom såklart!

Är så himla lycklig över att vi äntligen får åka iväg tillsammans och bara njuta!
Tänk all god mat, vin och sevärdeheter!
Jag ska njuta varenda minut vi är där.
Nu håller jag tummarna för strålande sol!

Postat av: Anonym

Åh Rom, va underbart o romantiskt.

Sist jag var där är sisådär 25 år sedan.

Man kan säga att du var med då på nåt litet vis,hihi

Det är en fantastisk stor och vacker stad.

Jag är jätteglad för din skull, kramar mamma

2010-09-30 @ 21:06:31
Postat av: elinkusin

KUL! Rom har mycket att titta på. Ni kommer att få det toppen!

2010-10-01 @ 20:05:07
Postat av: Gl.moster

Carro,ROM är min favoritstad.

Hoppas det blir härligt.Hur ska ni bo?

En gång bodde vi på ett litet pansonat,och entredörren vaktades av en gammal,gullig tant,som låg på en bänk iköket.

Kram.

2010-10-03 @ 21:51:16
Postat av: Gl.moster

Carro,ROM är min favoritstad.

Hoppas det blir härligt.Hur ska ni bo?

En gång bodde vi på ett litet pansonat,och entredörren vaktades av en gammal,gullig tant,som låg på en bänk iköket.

Kram.

2010-10-03 @ 21:52:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback