80-tals festen!


Bilresan till Göteborg gick bra, vi var framme runt 3 på natten.
Lördagen spenderades på Liseberg!!
Första karusellen vi åkte var en hemsk rackare och jag tänkte att varför gör jag detta?! Och att jag ville att det skulle ta slut!
Men annars hade vi en underbar dag!








När vi åkte denna så blev jag så himla blöt.. tom mellan bena så det kändes som jag kissat på mig!


Den här rackaren vågade jag inte åka..


Det här var den roligaste, vi blev hur blöta som helst och vi höll på dö av skratt!


Anna och jag hängde i spegelhuset och fick oss många goda skratt








Vackert


Hejdå Liseberg

Och HALLÅ 80-tal


Snyggingarna


Födelsedagsbarnet


Snygga Anna och Rezi


Yeah!


Vi med våffelhår!


Det var kul att alla var seriösa med outfiten!


V-steg på gång!


Cool-Karin




Snyygga!


Wihhooo!

En helt underbar helg med så mycket skratt!!

Idag har psyk-veckan börjat.
Vi fick lyssna på brukare som berättade om deras sjukdom och hur de upplever/har upplevt psyk-vården. Så jäkla intressant och nyttigt och höra. Vi fick oss en del tankeställare!
Imorrn står kris och ångest på schemat.
Och just det ja, idag har jag och Jens fått en roomie. Mer om det imorrn, hehe!


Postat av: Marie

Haha, sjukt härliga bilder :)

2010-09-07 @ 19:52:27
URL: http://marieguld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback