Vi kommer inte riktigt överrens


I fredags hämtade jag ju ut min kära cykel som jag längtat efter!
Men sen dess har vi inte riktigt cyklat i samma spår eller den har satt käppar i hjulen kan man säga.
Den verkar inte trivas i den skånska luften.. inte ännu iaf!
Det började redan när jag skulle hoppa upp på cykel-fan, då var det tomt på luft i framdäcket.
Jahapp, då fick jag gå och pumpa och det gick bra. Nästa dag var det tomt igen.
Lämnade in cykeln igår och cykelgubben sa att hela hjulet behövde bytas så ja okej 220 spänn fattigare.
Cyklade hem och precis innanför grindarna började det pysa som fan.. denna gång i bakdäcket.
Jag höll på att bryta ihop! Och kasta cykeln åt fanders!
Gick tillbaka till samma cykelgubbe idag som skrattade lite åt mig..
Medans han fixade ännu ett nytt hjul gick jag och köpte mig ett riktigt lås också.

Så nu ska väl det gå bra ett tag med denna cykel?!


Håll för fasiken ihop nu!


Mitt superlås!
Så nu har jag lås både fram och bak.
Om det kommer en tjuv ska jag skicka bästa dektektiven i stan!

Postat av: mamma gudrun

Kämpa på Karro, den kommer att stortrivas i Malmö och du med den. Synd bara att det blir så dyrt för dig. Vi får se om de kommer nån sponsring.

Hjärte kramar mamma

2010-10-20 @ 19:39:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback