Tre dagar i himmelriket


Vi är hemma nu igen!
I kalla, tråkiga Sverige. Vi är helt förälskade i Italien och speciellt Rom nu såklart!
Jens ville absolut inte åka hem, men jag var nöjd.
Har inte varit hungrig de senaste dagarna bara för att vi ätit såååå mycket gott hela tiden!
Men också gått som galningar, himla tur att vi inte fått ett enda skavsår.
Såklart har jag tagit 100-tals bilder så jag kommer dela upp detta lite!
Men jag säger bara: ALLA borde åka till Rom!
Helt fantastiskt och underbart!

Här kommer lite smakprov!


Jag och Älsklingen vid Fontana di trevi


Spanska trappan, full av turister


Påväg till St Peterskyrkan


Utsikt från St Peterskyrkan


Framme vid Colosseum


Helt magiskt


En av de goda pasta-rätterna!

Vi har verkligen varit aktiva dessa dagar.
Inte en lugn stund nästan. Men absolut några av de bästa dagarna i mitt liv.
Åk till Rom för i helvetet!

Postat av: pap

cykeln är skickad 7/10-10

2010-10-09 @ 17:20:59
Postat av: Johan

Ja det skall vi nog göra... För i Helvetet! Hälsningar från Thailand!

2010-10-10 @ 03:39:58
Postat av: Liza

Härliga bilder!:)

2010-10-10 @ 04:32:21
URL: http://lizachristoffersson.blogg.se/
Postat av: Maja

sv; Det klart det ska bära av till rom någon dag! Haha :)

2010-10-10 @ 04:35:22
URL: http://majaanderssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback