Så kul dag!


Idag har jag gått med en distriktssköterska och det har varit skitskoj!
Jag har fått göra så himla mycket.
Mätat ut stödstrumpor, gett influensa-vaccin, gjort en såromläggning, stuckigt intra muskulärt för första gången och pratat med en patient på nästan 100 år.
Det bästa var att sköterskan lät mig göra nästan allting själv, hon bara sa att jag fick göra det.
Och då hinner jag inte börja gruva mig och man kan absolut inte säga att man inte vill.. haha!
Imorgon ska jag gå med den andra distriktaren och det blir förhoppningsvis en lika bra dag!

Adjö från syster, som jag blev kallad idag. Lite kul faktiskt!

Postat av: mamma gudrun

Hej Syster......hihi! Vilka roliga dagar du har och vilken go mat. Skicka hit Jens vet ja!

Kramar mamma

2010-10-27 @ 06:01:50
Postat av: Mariamittibyn(Rossön)

Som distriktsköterska ser man vem man kan lita på och klarar sin syssla och det såg hon hos dig Karro, du är duktig..

2010-10-29 @ 21:58:41
URL: http://mittemotpreem.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback