Kanske något för mig!


Hela förmiddagen har jag varit på lab-avd och tagit några blodprover och det gick riktigt bra!
Lyckades alla gånger, men med första patienten började jag skaka som fan när jag skulle byta rör så min handledare fick stötta mig lite så darrningarna släppte, haha!
Eftermiddagen har vi suttit i telefon för tidsbokning/rådgivning och det är också spännande.
Känns som jag skulle våga själv snart faktiskt för telefon-vana har jag ju kan man säga.
Eniro-snacket sitter fast långt bak i ryggmärgen, det är bara guidning och de rätta frågorna som är svårt när man pratar med patienterna. Men det ska jag nog också fixa sen.

Tror faktiskt jag skulle vilja jobba på vårdcentral sen någon gång i fram tiden.
Det är rätt så skön stämning!



Ikväll står fotboll på schemat!
Missa inte!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback