Grattis min Älskling!


Min finaste Jens fyller år idag!
Hans dag började med frukost på säng med paket och tårta.



Det kom roliga grejer med posten till Jempis!

Roligast av allt var när vi gick till bussgods-mottagningen och hämtade ut ett paket från J:s föräldrar.
Vi var tvungen att ta taxi hem för vi inte orkade bära det hem!


Bra tejpat var det också


Vafasiken är det här?!

Det var en drinkvagn!
Så himla roligt!


Nu fattas bara spriten!

Av mig fick Jensen en ny halsduk, några tröjor och en egen resväska!
Supersnygg är den!


Superväskan!

Tyvärr fick jag inte fira Jens ikväll, han jobbar.
Men gör inte så mycket, för imorgonbitti åker vi till Rom!
Jihooo!

Postat av: Anonym

Grattis till Jensen, hurra, hurra hurra!!

Hoppas ni får en underbar resa till Rom.

Kramar Mamma G

2010-10-04 @ 18:45:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback