Fredagsmys!


Jag har fredagsmys för mig själv!
Har inte hunnit mysa så mycket förutom att ätit god mat. Ska visa sen vad jag hittade på!

Dagens praktik har varit skitskoj!
Har fått varit med när en av doktorerna gjorde två små ingrepp. De kallar det tom. operationer.
En var borttagning av fettknöl och den andra var skrapning på en fläck (kommer inte ihåg namnet, men ser nästan ut som en leverfläck).


Skrapningen var med en vanlig skalpell!

Jätteintressant och på sista så räckte doktorn över bedövningssprutan till mig och sa nu har du ju sett det här så varsågod. Jag blev så chockad och sa: Menar du allvar?!
Och det gjorde han, så jag stack ner och fick se till att bedöva runt den lilla fläcken!
Lite läskigt, men skoj!
Har även tagit massa blodprov och sett en brändskada.


Postat av: mamma gudrun

Härligt Karro, bedövning kan va lite knepigt.

Nästa gång är det väl du som håller i kniven ja menar skalpellen...slaktardotterdotter som du är.

Kram Mamma

2010-10-15 @ 19:49:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback