Två fantastiska dagar med föreläsningar!


Det var ju ett tag sen jag hängde i skolan.
Och nu har det varit 2 fulla dagar med föreläsningar.
Har inte tyckt det varit tråkigt en enda minut!
Det är Kvinnor-delen vi haft. Vilket betyder graviditet, inför förlossning, förlossning, BB och allt spännande runt omkring.
Vi fick tom. se en förlossningsfilm igår.
Jag tror de flesta vill bli barnmorska nu i min klass.
Men jag vill bara ännu mer efter detta!!
Vå kropp är fantastisk och helt galet hur den kan sköta allt.
Alla hormoner hit och dit är otroligt!!

Och jag vill bara ha en bebis nuuuuu!
Hehe!




Postat av: sara

Visst e de mysigt...å får en att längta....mm...Massor..Känns som denna praktikperiod kommer bli lika intressant som den jag hade förra hösten =)...Ses i morgon Puss

2010-11-09 @ 19:35:41
Postat av: sara

vet du va?? Ja skall bli faster...=) min kära bror skall bli pappa för första gången...snacka om att man bli avvis!! Men ja skall sno bebbisen...å gosa massor sen när den lilla/e kommer till världen

2010-11-09 @ 19:41:07
Postat av: mamma gudrun

Åhhh va det hörs roligt med Kvinnor/barn delen.

Visst är kroppen finurlig....att allt bara finns där. Jag gläds med dej Karro, av allt du får lära dej och ta del av. Det känns fantastiskt roligt för mej också att du känner så mkt för barnmorskeyrket.

I mitt nästa liv ska ja också bli barnmorska.

Kramisar mamma

2010-11-09 @ 20:57:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback