Längtar efter helgen


Varför då?!
Jo, för då ska jag baka lussebullar i massor och städa, julpynta och göra fint här hemma!
Men nu är det bara tisdag, men jag börjar redan ladda..
Det tråkiga är att min kära Jens jobbar hela helgen, men han hinner nog njuta lite av dofterna och vi ska nog även hinna en sväng på julskyltningen!

Förra året bakade jag aldrig några lussebullar.. men i år ska det både bli det och knäck!


Mina gamla bullar.. hehe!

Postat av: Anna

Du är bra söt du :) Ja ibland måste man få ha de!

Vad roligt att du tycker de, har lyckats haft lite torka :P



De där chokladkopparna såg kanske goda ut men jag tyckte nog att de såg godare ut än vad de var :) haha!

Hoppas allt är bra med dig! Kram

2010-11-23 @ 22:20:45
URL: http://annanilsen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback