Inte en bild..


Jag har inte tagit ett kort på hela helgen.. det är ovanligt.
Kanske för att jag mest ägnat timmarna att titta på greys.
Vore nog pinsamt att säga hur många avsnitt jag kollat på.
Men jag fick säsong 2 av min bästa J nu i veckan och jag har inte kunnat hålla mig ifrån den!

MEN jag har träffat Mikaela två gånger om inte fler.. vi har tränat ihop, kikat på idol, varit på outlet (där inga fynd gjordes), käkat muffins och myst!
Jempis har jobbat kväll/natt hela helgen och sovit hela dagarna, så han har jag inte sett så många minuter denna helg. Tråkigt!

Det är ju farsdag idag.
Ringde min kära pappa, men han var upptagen med att käka tårta och kolla på formel 1.


Jag önska jag fick vara hemma en sväng, bara någon timme..

Imorgon börjar min praktik på BVC.
Jag hoppas det blir roligt!

Men först nu om en timme och en halv ska jag iväg på trippel-pass.
Jag hoppas jag är så slut så jag inte kan gå sen. Neä, men så all min tråkhet försvinner.
Som en av instruktörerna brukar fråga: Är ni här för att köra skiten ur er? Eller för att ha roligt?
Ikväll kör jag på det första!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback