Helvetetsveckan har börjat




Jag vill inte vara med om denna vecka.
Men nu är det måndag och 1/11 så det är bara och bita ihop.
Idag är ändå en ok dag, fast jag måste plugga hela kvällen.
På onsdag är min eximination och fredag min tenta..

Längtar till fredagkväll!


Postat av: Elin

Du är så duktig Karro!

2010-11-01 @ 11:43:24
Postat av: Moster

Hej,

livet springer på för dej ser jag.

Kan bara önska GOOD LUCK med tenterna och allt annat där nere i busstaden Malmö.

Usch vad det låter otrevligt på nyheterna därifrån.

Känner du av det?



Här är otroligt lungt bara vovvarna som skäller på skata ibland och då skvätter jag ju med i tystnaden.



Kram från mej

2010-11-02 @ 08:21:03
Postat av: amanda matanovic

Du har en jätte fin blogg :)

Vad har du gjort idag?

2010-11-02 @ 21:22:42
URL: http://ammm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback