Fredagsmys för mig


Efter avklarat seminarium idag gick jag och Betty, Sara och Desirée till pastarestaurangen och lunchade!
Det var superkul att träffa dessa trevliga, underbara tjejer.
Synd bara att jag glömde ta kort!

Påväg hem frös jag som en tok, även fast det bara va några minusgrader.
Tur jag kom hem till en varm J.

Jag tog tag i dagens träningspass och sen har jag julpyntat som bara den.
Det börjar bli jul i huset nu!
Jag har även lyckats få till två plåtar hemmagjord pizza så nu har J goda matlådar.. han jobbar hela helgen!


Denna roliga tomte-figur finns hemma hos M & P!


Postat av: pap

hej! har gått en långsväng med hundarna ida tror att det blev 6km. sen har jag adventpyntat med lite nya julslingor.

2010-11-27 @ 18:11:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback