Det blir en myskväll!


Jag gillar att det blir mörkt ute så tidigt på eftermiddagarna.
För då får jag tända ljus!!


Denna fina ljusstake är min nya favorit.
Kommer bli så fint med ett rött band runtomkring till jul!
Köpt på ikea!

Idag fick jag sluta lite tidigare från bvc. Och imorgon ska jag vara ledig.
Jag har lite otur för en av mina hanldedare är sjuk och den andra på semester så imorgon är det knappt bokat några barn, så uskan tyckte jag kunde vara hemma och studera.
Så det ska jag göra.
Idag var jag med på läkarmottagningen och det är så roligt med alla barn.
Ett av barnen hade det högsta skrik jag någonsin hört. Skrek som en stucken gris när den fick sitt vaccin.

För några dagar sen fick jag och Jens hem en fin flaska vi vann på tradera.


Det roliga är att det är en inbyggd speldosa i den, så varje gång man lyfter flaskan så börjar visan "Helan går" spelas.. hehe, väldigt roligt!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback