Big butts och stön


Vilken mör kropp jag har nu!
3 pass gjorde sitt kan jag säga.
Inte nog med att jag tog i som en häst hade jag världens störigaste instruktör som andades som fan, lät som hon stönade. Jag kunde knappt koncentrera mig!
Tjejen som stog framför mig hade världens röv, nog för att jag har lite rumpa att ta i men hon hade sådana skinkor.. + att hon hade trosor som skar in väldigt hårt i mitten av varje skinka.. inte en vacker syn.
Och på sista passet när jag redan var halvdöd känner jag hur tjejen bredvid mig luktar restaurang-svett.
Det värsta doften jag vet.
Inte lätt att andas när man kör värsta konditionspasset..

Men nu ska jag dricka glögg!


Postat av: mamma gudrun

Heja Karro, de e skönt att köra slut på sej.

Jag va rätt mör efter våran hundsväng idag åh,

pappa o ja gick värsta svängen me ca 2 decci snö, ospårat iskogen,. Vi va ute i 2timmar, puh va det kändes, mest i vaderna. Sen for vi hem och käka tårta.....då va ju det där förgäves kan man tänka.

Saknar dej, puss o kram mamma

2010-11-14 @ 21:08:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback