Vi har det jättebra :)


Mamma och Pappa är här.
Och vi har det jättehärligt!
Igår spöregnande det och åskade så vi va en sväng på entré och shoppade lite.
Jag va iväg och tog min tbc-spruta så nu väntar jag på en stor varböld på armen.. aj aj.
Sen gick vi in på stan till Mando där vi alla åt planka :)

 
Men först lite vitlöksbröd och räk-cocktail


Det var som vanligt superduper gott!

Efter maten var vi in på Gudruns favvo butik, Gudrun Sjödén!




Den här är det kanske någon som känner igen?


De här ville ha mera öl, men visste inte om backen på backen var till för prydnad eller ej..


På denna butik kan man köpa olja och vinäger på lösvikt!


I hänn´an va´ne dyrrt! Marimekko!

Till efterrätt köpte vi fin choklad..


Kunglig choklad till och med!


Mmmm!

Imorse steg vi upp tidigt och klev på tåget!


Pappsen och Mamsen på väg till mammas kusin!


Vi hamnade på en gammal byväg på Skånes landsbygd!


Kusiner


Vi fick go mat´n!


Och tittade på fossiler från bläckfiskarskroppar!


Pianot provspelades!


Sen gick vi på promenad och Lilla F cyklade på sin nya cykel!


Delar av familjen vi hälsade på idag!


En söt shettis!

På kvällskvisten tog vi tåget hem till Malmö igen och nu kikar vi på hockey!
Tack så mycket för idag :)


Postat av: Sara

Vad härligt ni ser ut att ha det :)

Hoppas det går bra med din TBC-spruta. Jag tog min i februari och den har äntligen börjat läka igen. Ett tips är att försöka undvika kompress så mycket som möjligt och lufta det, läkte mycket bättre då, fast det kanske du redan vet :)

Kram!

2010-05-13 @ 22:17:34
URL: http://saracarlstroem.blogg.se/
Postat av: Moster

Men vad roligt ni får ha det!!!! Kanske jag har så tråkigt därför jag är avis???

Känner igen prickarna hos GS och rosorna som Ingrid har på sig. Snacka om att tycka lika i somligt. Kusinfamiljen ser sig lika ut och det är ju tur det.

Ha fortsatt trevligt när ni får vara tilsammans nu.

Vi ska köra grovsopor till Gubbhögen idag, i regnet.

kram

2010-05-14 @ 06:53:49
URL: http://djupudden.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback