Nya inköp


Det har varit underbart ute idag.
Jag har gått en långpromenad och sen legat och myst i en park + solat!


Det kanske syns att löven på träden börjat slå ut!

Har spenderat några timmar på att fixa till min spotify, nu jäklarns har jag listor!
Och inte att glömma har jag fått till min Genus Hemtenta, Jippi!

Tänkte passa på att visa mina nya fina, snygga korta cykelbyxor eller vad jag ska kalla dom..
Kommer bli sommarens måste och perfekt under klänningar och kjolar!


Svarta snygga


Köpte även vita!

Ett annat sött köp jag gjorde för ett tag sen är detta:


Ett fin jul-förkläde på tradera!

Nu kommer snart min hjärtegull hem!

Postat av: mamma gudrun

Juulförkläde, jag tror jag svimmar!!

Du är rolig du......julförkläde i början på maj!!

Det var jättefina "cykelbyxor". Snyggt under kjolen.

Finns det för stora mammor också tror du??

2010-05-02 @ 20:18:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback