Iväg igen


Jag är sjukt trött.
Jag är sjukt förkyld.
Jag är sjukt trött.
Jag är sjukt solbränd.
Jag är lite bakis.
Jag känner mig riktitgt sjuk faktiskt.. idag skulle jag bara ville ligga under täcket!



Men neä, nu ska jag snart iväg för att träffa mitt mentorsbarn för sista gången.
Igår var en härlig dag i Lund, karneval stod på schemat. Jag får visa bilder sen.
Nu måste jag ta tag i mig själv.



Adjööööööö!

Postat av: mamma gudrun

Är de lite synd om dej idag??

De e jobbigt att va överallt, men du fixar det nog.

Du får sova ikväll.

Karro....du skulle se mitt lilla gulliga växthus,det gör mig så lycklig att gå in i den lilla plastkrubben, gu´va ja e gla för den.

Tjohoo va den glädjer mej!! kram M

2010-05-23 @ 13:00:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback