HÄÄÄÄÄÄÄRLIGA DAG!


Idag är en fantastisk dag!
Jag har fått veta att jag fick GGGGGGGGGG på min omtenta. TACK för det!

Inte nog med det har det varit så varmt och härligt!
Direkt efter jag och Annorna pluggat färdigt gick vi på systemet och köpte lite cider och öl. Vi cyklade sen vidare till Folkets park och satt i solen i timmar och bara myste.


Folkets park


Finns ett bauta pariserhjul där..


Fler hade tänkt samma tanke som oss.. det var smockat med folk!


Jag provade en ny sommarcider och den var supergod!


En annan som inte var lika god..


Helt underbart vackert! Som i en saga!

Postat av: Kungsa

Meeen, vad mysigt du har det! Och GRATTIS till G:et.

Mycket möda bakom det va?

Det är ju faktiskt rätt fint i Malmö och Skåne...

säjer jag som bor på världens finaste plats. haha

PoK

2010-05-21 @ 12:51:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback