Det gör lite ont i hjärtat..


Har varit nästan hela dagen på skolan. Min grupp är grymt bra!
Vi är nästan färdiga med vårt skriftliga arbete och den pjäs/teater vi ska använda oss av när vi redovisar muntligt!

Direkt efter skolan åkte jag hem till Yousra och sen åkte vi + hennes syster till deras pappas restaurang.
Han serverade fresh juice som han själv kallar det :)


Jag och Wissal dricker apelsin-juice!


Jag och Yousra försöker skoja till det lite :)

Sen åt vi lite mat också. Vi hade väldigt roligt, pratade och skrattade om allt möjligt. Nu är det bara en gång kvar och jag kommer nog sakna det här lite!



Vet inte vad det är för konstigt idag, går inte att flytta texten till mitten.. bara bilderna!

Imorrn kommer P & M!!!!!!!!

Postat av: mamma gudrun

Jaaa, i morron ses vi. Känns jätte jätte kul att få träffa dej o Jensa. Förstår att den känns i hjärteroten men ni kanske kan träffas ändå nångång.

Bädd i sänga nu, imåra kom ma! Kram/m

2010-05-10 @ 20:49:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback