Underbara dagar


Finväder igår OCH idag!
Helt otroligt.. imorse vid kl. 10 var det 13,3 grader varmt ute.. i skuggan :)
Jag som hade bestämt mig för att inte plocka fram vårjackan ännu, men igår var jag tvungen, det gick inte att ha ullkappa, hehe!

M & G kom ju till oss i förrgår och det är så roligt att ha dom här!
Vi har strosat runt på stan både igår och idag!
Fika och dricka öl är huvudämnena.


Vårtecken


På språng!


Gamla väster


Fika på kafferosteriet


Jag köpte en tryffel åt oss var.. Majsan valde en anka!


Fina blommor och kort från Majvor <3


Vi åt pasta carbonara till kvällsmat igår


I gamla kyrkogården har fina blommor kommit fram + vi!


Ingen kunde stå still och vara tyst..


Vackert


Jag och Majvor


Vi har fikat i Pildammsparken idag utan jackor..


Nu ligger vi alla och vilar efter en tripp på Entré också.
Jag hittade en jättefin blå klänning från the garden collection, där det var riktigt urplockat..

Ikväll ska vi äta gott igen och spela spel!

Postat av: mamma gudrun

Men va vårigt! Det ser jättemysigt ut. Kul att få så roligt besök. Hälsa dom så mycket.

Kram/m

2010-03-26 @ 18:13:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback