Slut i huvudknoppen


Kom nyss hem från skolan, har tvingat mig själv och  sitta där från 9-16.30 idag.
Fick till lite iaf, men vet inte riktigt hur det känns.. förutom SVÅRT!
Men snart så har vi bara diskussionen kvar!

Nu är det iaf helg och jag ska mysa med Jens när han kommer hem från jobbet, men allra först ska vi äta Tacos!!

Jag har ju glömt och visa vilken färg det blev på ryggan!


Det blev en lila och jag är så nöjd!
Bästa köpet på länge..
Nu slipper mina handväskor slitas och gå sönder i remmarna och jag slipper bära mina böcker i en påse!

Postat av: Carro

bra val av färg:) hoppas allt är bra med dig!

2010-03-05 @ 17:20:30
URL: http://carroericsson.blogg.se/
Postat av: gudrun

Snygg....det blev jättebra val! Lila är ju skitsnyggt och även vårens färg. Puss o kram/mamma

2010-03-05 @ 18:09:00
Postat av: Marie

Tack Karro! :) Kul att du valde lila, det var väl den jag röstade på om jag inte minns fel :)

2010-03-06 @ 11:25:23
URL: http://marieguld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback