Myskväll med J


Eller rättare sagt sovkväll.
Jens var uppe 5 imorse och har sovit nästan hela tiden sen han kom hem..
Jag slumrade också till en stund.
Sen tvinga jag med mig Jens och träna, skönt och svettas lite.
Sen bjöd jag på glass och jordgubbar.
För Jens har faktiskt namnsdag idag och det fick jag inte glömma!



Har glömt och visa mina fina ljusstakar som jag köpte i helgen!


På rea dessutom!


Införskaffade mig däremot något dyrt idag..


Jäkla böcker...


Nu blir det dusch och nerpackning av de sista sakerna.
Mitt tåg går 5.11 imorgon, så jag måste kliva upp vid 4-tiden.

Godnatt och Hejdå Malmö för ett tag.
Och hejdå min älskade Jens!

Postat av: mamma gudrun

VÄLKOMMEN HEM!

2010-03-30 @ 06:24:04
Postat av: Marre

Fan du skulle köpt Svedberg av mig istället. Vill inte ha han längre!



Rossö-påsk vad jag förstår? :)

2010-03-30 @ 19:43:18
URL: http://gossipbymarie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback