Dagen har börjat bra!


Vaknade 5 imorse när pappa klev upp. Kunde inte somna om.
Så passade på att gå tidigt och hälsa på momma!
En massa härliga historier och berättelser får man alltid höra. Sen gick jag även och handlade åt henne.


Hundarna var också med och städade efter momma.. hehe!

Sen har jag varit på Simonossons och handlat ett åttondelstårta.. mmm.. smarrigt!



Nu ska jag fixa lite påskris och pynta lite till!


Min go-hundar var så söta igårkväll när jag kom..


Viva så förväntansfull!

Postat av: Marre

Ja men just! Jag glömmer flytten till Ström hela tiden :-) Ha det så mysigt i påsk! Tårtan ser mums ut! Det blir mycket fika här med ;-) Kram

2010-03-31 @ 20:17:20
URL: http://gossipbymarie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback