Studentfest!


Det blev en tidig morgon här igårmorse.
Kajsa=studenten hade champagnefrukost här och det var innan kl. 8.
Så jag fick kliva upp vid 7 för och fixa lite lockar i hennes hår.


Skål!


Min Fina Syster <3


Kajsas klass


Påväg ner på byn


Några timmar senare var vi också på plats nere på byn


Det var lyckliga studenter som kom!




<3


Systrarna K.S


Vår kusin Ida tog också studenten


Kajsa på flaket!


MP3





Väl hemma blev det party för de två studenterna Kajsa och Ida!
Mycket mat, tårta, paket, vänner och släkt!


De Lyckliga!


Balkongen var full.. och vardagsrummet lika så.


Fina presenter som jag blev avundsjuk på!


Fina tårtor!


Den äldsta studenten på kalaset! :)


Mamma och morbror Nils-Arne

Kalset tog tillslut slut, fast det kom studenter hit och det var ett himla liv...


Jag tror Viva var lika trött som jag..



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback