Lunchgäster


Redan onsdag och jag hinner inte med och skriva här.
Har gått intro 1 ½ dag och det funkar jättebra på mitt jobb.
Igår fick jag besök av Familjen P/O.
Lät Hailey och Noelle sköta kameran och det slutade såhär :)


Noelle, Jolene och Anna










Närbild :)


Sötis

Efter köttbullar och makaroner lunch åkte vi till Dollar.



Noelle provade solglasögon :)




De här gillade hon mest!


På Dollar finns det mycket att titta och känna på!

Vi sa hejdå, men vi syns nog snart igen.
Igårkväll var det ett himla fixande inför morgondagen=Kajsas student.
Ska bli skitskoj att stå och skrika bredvid, men jag hade gärna velat vara med på flaket...


Mitt gamla flak.. 5 år sedan.. fy fan vad gammal jag börjar bli.


Jag och älskade Joppe!

Nu måste jag cykla iväg och köp pärern och sen jobba!
Men förresten, vet ni vad?! Igår kom skattepengarna och jag är världens gladaste!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback