Jag gillar trädgårdsfix


Jag har upptäckt en ny sida hos mig själv.
Det är väldigt kul att så frön.
Och titta på blommor och grejer i växthuset som mamma har.

Fick inspiration från jobbet där vi sådde en massa grejer.
Jobbet går förresten super. På måndag börjar jag på riktig, alltså jag har gått färdigt min intro!

Jag tog på mig trädgårdshandskarna igårkväll och fick mig en kant på trädgårdslandet!
Nu jäklar hoppas jag det tar sig!


Allt ifrån sallad, spenat och vallmo.


Pappa satt pärern!


Mamma är så nöjd över sitt senaste köp.. trädgårdsbyxor, hehe!


Men mamma höll sig mest inne i växthuset


Go-Tassa satt under en björk och njöt


Det luktade nog mycket spännande så hon satt och vädrade också!


Inne i växthuset är det så mysigt efter vi satt upp lyktor.
Och det finns en lavendel som man kan röra vid så luktar det underbart!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback