Auktionsfynd!


Imorse stack Mamsen och jag iväg på auktion i Fyrås.
Så himla roligt, men samtidigt lite farligt.
För när man väl budar så blir iaf jag så taggad att jag nästan glömmer bort hur mycket jag bjuder.


Budning pågår!

Det blev högsta budning för mig på några saker.


Det blev en kikare till Jempis, tänkte han skulle spana efter björn.. hehe!
Ett fint fat som går i lite rosa, inte gult som det ser ut på kortet.
OCH att inte glömma, min fina, dyra (jäkla kärring som bjöd med mig) köksvåg.


Underbart Snygg!

Dyraste grejen som gick var detta Jämtlandsskåp


Väldigt vackert, men inte alls min smak.
58 000:- fick en man betala. Fy fasiken vad dyrt!


Det var ända från 1808. Det var väl häftigt iaf! 200 årt gammalt skåp.

Godnatt!
Imorgon på dagen ska jag provjobba på ett nytt ställe, ska bli spännande. Sen kör jag kvällspass på gruppboendet! 12 timmar, fast jag ser bara $$$$$$$$$$$


Postat av: Moster

Vilka fina fynd du gjort! Vågen är ju helläcker, ja, kikaren åxå. Vad Jens ska bli glad över den!!!!

Fina bilder visade du från Kajsas student åxå. Momma var bäst.

Mo

2010-06-15 @ 14:25:29
URL: http://djupudden.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback