Om jag bara kunde få vara din vän




Har nyss kollat in Rihanna på Skavlan.. helvetets jävlar vad snygg hon är.
Ursäkta att jag svär, men jag är helt tagen!
Och vilken röst..
Tänk om man kunde få byta liv med henne några dagar.
Idag hade varit en bra dag, fast hon kanske inte hade fixat redovsiningen som min grupp fick godkänt på, men hon hade kanske kunnat le lite åt mina lärare som gav mig icke godkänt på stortentan...
Fan, känns lite piss... men samtidigt kände jag att jag inte skulle klara den.
Har tröstätit en semla ikväll och den var jävligt god!
Och nu kollar jag bilder på Rihanna!
















Ungefär såhär såg hon ut ikväll, iaf i håret!

Postat av: Gudrun

Du är minst lika vacker min fina flicka, och du har en fantastisk vacker insida. God, klok, omtänksam,

rolig,generös,verksam,produktiv,påhittig,stor skoälskare ja orden räcker inte till.

Och bäst av allt du är min dotter.

Tusen kramar/mamsen

2010-01-23 @ 12:05:07
Postat av: Tess

Vad fint din mamma skriver om dig! Jag håller med henne helt o hållet.

KRAM

2010-01-23 @ 14:05:49
Postat av: Marie

Typiskt med tentan! Men du klarar den nästa gång!! :)

2010-01-23 @ 14:52:27
URL: http://marieguld.blogg.se/
Postat av: Anna

Din mamma har rätt i allt hon skriver!! Och dessutom har du allt en bra fin mamma:) Tråkigt med tentan, men du fixar den nästa gång! KRAM

2010-01-23 @ 18:16:04
URL: http://prinsessanodockan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback