Min helg


Jag har varit stel som en pinne denna helg. Har skrikit aj aj aj varje gång jag rört en kroppsdel.
Gick ju på ett bodypump pass i fredags och det bevisade att jag är riktigt otränad.. jag undrar när värken ska börja släppa.
Det gör som mest ont när jag ska sätta på mig på toan och när jag sitter där. Vilket betyder att lårmsuklerna och rumpmusklerna är mest otränade. Men nu så är både jag och Jens igång.
Idag var vi där igen. Visserligen kunde jag bara gå på löpbandet och köra trampmaskinen.
5 ggr denna vecka iaf och det är riktigt bra!

Så vi eller jag har slappat och tittat på skidåkning.
Jens har varit duktig och jobbat iaf :)

Bloggen verkar inte fungerar riktig som den ska... det ska va fina bilder längst upp.
Prova och tyck F5!
Ska se om det annars går att fixa!

Ny vecka imorgon, nya tag!

Postat av: Flingas mamma

tjoohoo!! nu ska det funka :D:D eller? :P

2010-01-11 @ 22:45:33
URL: http://theresenorlin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback