Jul & Nyår


De här snyggingarna skulle ut och slira innan jul!

 

Här har vi det seriösa gänget hemma hos Majsan och Gunnar i H-sand!

 

Årets julgran (samma som de senaste 23 åren eftersom den är i plast...)

 

Lite julmat

 

Lek med paket som nästan slutade i slagsmål...

 

Vad kan detta va?!

 

Min söta Moster fick många paket

 

Erik ett stort!

 

De Bästa av de bästa!

 

Fick se en skymt av tomten..

 

Gos med valpar på julaftonskvällen

 

Syskonkärlek

 

Så spännande det är med paket tycker alla i min familj!

 

Viva hjälper Kajsa att öppna

 

Juldagen=för mycket sprit + minnesluckor..

 

Pappa fyllde ju år mitt i julfirandet så då blidde det gotårta!

 

Mamma, Momma, Moster

 

Födelsedagsbarnet fick många paket!

 

Mammas finfiiina ljusstake från Jojo... jag var tvungen att köpa likadan!

 

En dag kom dessa prinsessor förbi!

 

De fick fina klänningar av mig och J som de gärna visade upp!

 

Mamma med de tre älskade systrarna Palmqvist

 

Lekfarbrorn Jens fick busa med tjejerna

 

Nyårsafton tillbringades i Lund hos de här två galenpannorna som här leker en lek...

 

De här fina var också där!

 

Vi åt fantastisk trerättersmiddag, spelade spel, skrattade och hade otroligt mysigt!

 

Såklart blev det lite larvande också..

 

Pang pang

 

Nyårspuss

 

Skål!

 

GOTT NYTT ÅR!

 

Sara är bäst, hon hade tom. gjort en tolvslaget marängtårta!!

 

Tomtebloss och bär, kunde inte bli ett bättre slut på 2009 och början på 2010!!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback