Fullspäckad dag


Klockan stod på 7.00 imorse då både jag och Jens skulle upp.
Jens åkte på jobbet och jag på skolan för att fixa med grupparbetet.
Hela förmiddagen satt vi och pilla med det, men nu är det nog nästan färdigt så vi är redo för redovsingen på fredag!
På eftermiddagen hade vi förläsning om kvantitativa forskningsmetoder... fruktansvärt trist..
Sen stack jag direkt hem till Yousra och vi målade naglar och kollade internet.
Jag hade köpt små dekorationer och Yousra fixade mina naglar, det blev verkligen sött!



När jag tillslut kom hem hade underbara J lagat mat och därefter stod träning på schemat.
Nu har jag äntligen duschat och får sitta några minuter i soffan.
Snart ska jag sova för imorgon är en ny dag, men tur att den börjar med sovmorgon!


Mitt nya nagellack, så fräsig färg!!

Postat av: Gudrun

Snyggt, va roliga saker du o Yosra håller på med.

Kram/mamma

2010-01-22 @ 18:09:34
Postat av: Marie

Wow, det där nagellacket blir grymt snyggt i sommar! :)

2010-01-23 @ 14:53:51
URL: http://marieguld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback