Fredag och jag är ledig idag


Först tog jag sovmorgon och sen har jag och Jens varit och tränat!
Har sjukt ont i magen, tog tag i några magmuskler som inte rört sig ur fläcken på några år... ajaj.
Ska iväg om några timmar igen på mitt första bodypump pass här i Malmö, ska bli kul!
Jens ska iväg och jobba så jag ska ha en kväll för mig själv, ska bli mysigt.
Har längtat lite efter det, att bara vara själv och göra det jag vill!
Kanske blir det lite pyssel med min receptpärm. Skolböckerna får vila..
Jo, just det ja. Det är ju let´s dance premiär ikväll! Wooohooo, vad skoj!

En skum grej som nyss hände här, vi fick posten och på ett brev stod det Mitra Kamvar... hmm, vem är det??! Frågade Jens om han bytt namn, men neä.
Kanske är det någon som skojar med oss..


Idag åker Jens mamma och pappa till Berlin, lyckoostar. Jag är avis!
Sista kvällen vi var hos de gjorde jag en mycket god kolakaka, åh vad jag skulle vilja haft den nu!


Postat av: Gudrun

Vilka roliga och fina kort du visar i förra inlägget. Jag blir också sugen på kolatårta,mmmums. Skönt med fredagkväll va?

Kram/mamma

2010-01-08 @ 18:44:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback