Beach 2010



Kanske Jens och jag om några månader, haha!

Jag och Jens har idag satt igång träningen.
Jens skrattade åt mig när jag satt på mig träninsbyxorna.. han sa att han inte sett de på 2 år.... kan det verkligen stämma?! Hm... möjligtvis. De passade iaf, kanske för att de är i stretch som Jens uttryckte det.
Men nu är vi igång iaf!
Jag undrar bara om jag kommer kunna röra mig imorgon..

Tentan imorse gick sisådär.. den var 21 sidor lång och bara det fick mig nästan att svimma. Sen var det rätt svåra frågor. Jag kommer bli överlycklig och jag lyckas skrapa ihop poäng till ett G.

Har ikväll rensat av mitt skrivbord, önskar att jag hade tagit före och efter bild för det var verkligen en röra, men nu är det ordning och reda igen!

Imorgon är jag ledig men ändå har jag fullspäckat schema, önska jag kunde få betalt för allt jag gör..

GODNATT!

Postat av: elinkusin

Gubben måste ju vara ett skämt?! Man kan väl inte se ut så där på riktigt?? Eller?

Jag hoppas iaf att ni inte når dom resultaten med er träning....kram

2010-01-05 @ 16:14:45
Postat av: Marie

Woohoo, bra där! :) Jag & Johan ska också börja träna tillsammans. :) Och 21 sidors tenta lät ju helt sinnessjukt, håller tummarna! :)

2010-01-07 @ 23:28:33
URL: http://marieguld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback