Min födelsedag



Tror ni jag höll på att svimma när Jens kom med detta imorse??!
(Hihi, titta Anna Haag i bakgrunden med medaljen)


Det var fina rosa rosor från Jens och en stor vit ros från Anna O m. familj (jag vet Anna att du ville att det skulle va en rosa, men det blidde en vit)
Så otroligt fint det är med blommor! TACK!


Jens har förstått min nya passion--->kökshanddukar! Denna är otroligt fin!


Han vill att jag ska diska mer...


En fin smoothies-bok


Och de här fina mini-pajformerna hade jag önskat mig!

+ en valfri kånken ryggsäck som jag ska få köpa till veckan!
TACK min underbara Jens!

Mamma och Pappa vet vad jag vill ha..


Denna snygging ska pryda mig våren och sommaren ut!
Grymt snygg! TACK M & P!

På kvällen kom det främmande!
Sara, Johannes och Wilma kom :) Och jag blev hur lycklig som helst med en hund i lägenheten!
Anna S kom också!


De hade med sig fina tryfflar och mat-tidning :)


Sara och Johannes hade valt så fina tryfflar åt mig.. en pistage, en blåbär, en vit choklad med rosenblad och en baileys! Mmmm, ska bli mumsigt att prova! TACK hörrni!


Underbara gäster som hade med sig allt möjligt!


Wilma är så duktig.. här lyder hon matte Sara genom att sitta still med ett popcorn på nosen!
Kolla ögonen... haha!


Tårta bjöd jag på!


Sen tog Wilma för sig ordentligt!


Vi hann även med en kissrunda, Melodifestivalen och två OS-medaljer!
Fy fasiken vad bra Hellner och Olsson var!

Postat av: Marie

Roligt att se att du haft en bra födelsedag :) Den där smoothieboken har jag med, det finns en massa gott i den :)

2010-02-21 @ 17:21:16
URL: http://marieguld.blogg.se/
Postat av: Gudrun

Värsta födelsedagen.....härligt! det är du värd!

Kram/mamma

2010-02-21 @ 19:13:34
Postat av: Josse

Grymt snygg skinnjacka! Va e de för märke? :) Kram

2010-02-22 @ 18:22:15
URL: http://lawyerbitch.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback