Maskerad & Födelsedagsfest


Oj, oj, oj... vad rolig kväll det var igår!
Alla var sååå FINA och hade tagit detta seriöst!
Musse och Mimmi var här. Jack Sparrow, Snövit, 2 romare, en arab och en cancan-girl!

Vi åt superduper god mat som Rezi lagade och spelade spel och var uppe nästan hela natten..


Mimmi & Musse


Heta tjejer!


Musse och piraten!


Redo för party!


Folk från Rom kom också förbi :)


Kocken får äntligen vila...


Scary... hehe!


Jag som snövit!


Här får inte Musse & Mimmi se på 10 min..


Gos!

Helt fantastisk kväll med underbara människor!
Jag fick så fina presenter också, tack igen mina kära!

Det var inte lika roligt och vakna idag... disk överallt.. tror jag diskade i över en timme..



Men skönt när det är klart.. jag belönade mig själv med en falafeltallrik.. mmm!
Nu blir det degning i soffan!

Postat av: Kungsa på Torpet

Vad roligt liv du lever Karro! Helt rätt gjort.

Hur var Jens klädd då? var han en dvärg eller prins?

Svårt att vara dvärg kanske och måsta gå på knäna en hel kväll...!?

Du såg så söt ut som Snövit.

Du måste komma på jobbet och hälsa på i påsk. Jag är där mån tis tors fre lör och söndagsmåran.



Puss och kram från moster

2010-03-01 @ 07:36:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback