Hjälp mig välja Fjällräven-Kånken!!


Jag vet att jag ska få en sådan här ryggsäck när jag fyller år.. för jag har önskat mig en!
Jag vet bara inte vilken färg jag ska välja..


Rosa tänkte jag först, men den blir nog lätt smutsig, men ändå är den så vårig/somrig.
Grön är också fin, men kanske inte riktigt jag.
Och brun är fin. Och röd och lila... se.. jag kan inte välja.
HJÄLP!

Postat av: Amanda

Lila eller den bruna! :)

2010-02-16 @ 08:53:04
URL: http://mittemotpreem.blogg.se/
Postat av: Elin

Men usch Karro! Inte en kånken, så himla ful. Jag röstar alltså inte på nån.

2010-02-16 @ 14:16:20
Postat av: elinkusin

Jag vill oxå fylla år och få en fjällräven. En gång i världen hade jag en militärgrön men den blev kvar i Thailand av någon anledning. Jag tycker absolut att du ska välja en rosa........eller förresten den bruna....eller förresten den röda.........

2010-02-16 @ 17:34:46
Postat av: Marie

Haha jag håller med Elin lite grann, jag skulle nog inte heller önska mig någon. Men nu är det ju dig vi pratar om och då tipsar jag om den lila, den är nog snyggast på oss brunetter :) Kram

2010-02-16 @ 19:18:45
URL: http://marieguld.blogg.se/
Postat av: Gurun

Varför finns inte militärgrön, den är ju klassisk!!

Ja det blir svårt.......kanske den lila, den blir ju inte så fort smutsig iaf. Se där nu kom den praktiska mamman fram. Brun blir ju inte heller så smutsig fort, men den var för klent brun tycker jag.

Puss o kram/mamma

2010-02-17 @ 06:34:35
Postat av: Kungsa på Torpet

Rosa,rosa,rosa,rosa, helt klart.

Bry dej inte om lite skit !



Första tanken brukar vara bäst.

Kram.

2010-02-17 @ 10:14:34
Postat av: carro

Jag älskar den där lila färgen, har nog köpt alla de senaste inköpen i den färgen:) så den röstar jag på:) Kraam

2010-02-17 @ 12:09:43
URL: http://carroericsson.blogg.se/
Postat av: Marre

Jag är såld på det mesta i rött. Annars är grön och brun najs också! :)

2010-02-17 @ 22:55:45
URL: http://gossipbymarie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback