Äntligen fredag


Det är så härligt med fredagar!
Har varit på skolan några timmar idag och letat artiklar, tror jag och Sara hittat de vi vill ha nu!
Så nu kan vi njuta av ledighet denna helg!

Jag har varit på stan och kikat runt, även handlat tårtgrejer. För ikväll ska det bakas en fin tårta tills imorgon!
Jag hittade inget på stan åt mig själv... eller jo, alldeles för mycket och jag kunde inte välja..
Köpte en snygg skjorta till Jens på hm som jag hoppas han kommer gilla.
Den var ifrån deras "the blues" kampanj och kostade endast 149 kr + att jag hade en rabattcheck på 100, så det blev bara 49 kr :)


Snygg skjorta och snygg kille!

Skjortan ser inte exakt likadan ut i verkligheten, men jag vet att Jens kommer va skitsnygg i den nu i vår/sommar!

Nu ska jag iväg på bodypump!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback