Härnösands-sväng och Tjejkväll


Jag har hunnit varit i H-sand i några dagar.
Det var lika mysigt som alltid!
Tyvärr glömde jag kameran hemma så jag har inte ett kort.
Däremot blev jag introducerad till Johans nya systemkamera... jag vill också ha!!!

Igårkväll kom världens finaste tjejer på besök.
Gud så roligt det var!
Elin kockade, jag dukade och sen drack vi vin!


Till förrätt blev det Flata-Toastn.


Elin och Petra!


Till varmrätt blev det ugnsgrönsaker och fisk.. glömde dock ta kort på firren..

Det blev mycket skratt och mys!
Längtar redan tills nästa gång!


Jag och Fina Vänner!!


Hehe!

Idag va jag och mamma på en hunnsväng, det var vackert ute på en skogsbilväg.



GOTT NYTT ÅR!


Postat av: Josse

Tusen tack för en toppenkväll med god mat, vit och framförallt sällskapet! :) Vi får bjuda tillbaka nästa gång vi alla är samlade... Eller så är det bara att komma till Umeå nån helg allesammans! :) Massa kramar

2010-12-31 @ 19:04:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback