Grattis till alla som heter Anna


Jag har otroligt många vänner som heter Anna.
Så därför tänkte jag gratta alla Annor!
Till och med jag själv heter Anna Karolina, efter min mamma Anna Gudrun, som heter efter min mormor Anna Marie.

Ibland blir det lite tokigt när jag pratar om någon av de Annor som jag känner.
Därför heter ni alltid:
Anna B
Anna J
Anna N, kusin
Anna O
Anna S

Som det ser ut och verkar måste jag döpa min framtida dotter till Anna, haha!

Postat av: Moster

Grattis på namnsdagen lite för sent.

Som du vet är tankarna på andra håll.

Du skriver så bra om det hjärta vi har så jag tänker att det måste jag vara snällare med mitt hädanefter.

Jag håller också tummar för mamma både för ett skapligt liv och eller en lugn och värdig död.

Jag vill inte mista henne för hon har en hel del kvar att göra med oss alla....men vi vet inget om hur, när och var. Som tur är.

storkramen till dej från mej.

2010-12-10 @ 07:35:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback