Love the way you lie


Ledig från 10 imorse och jag har verkligen njutit av denna dag. Ända till nu.
Erik är på byn och jag har lovat att jag ska hämta.. och jag som är så trött.
Det är roliga är att jag ska köra hans bil.. fick 1 motorstopp på ditvägen, så hur många kan det bli nu tro!

Morgondagen ska bjuda på en underbar Joanna



OCH

förhoppningsvis en frisk och alert Jasmine



En gammal Östersundsbo som jag ska leka turist i stan.
Vi får se vad dagen/kvällen/natten har att erbjuda!

Har fastnat för denna låt just nu, även om jag inte gillar Eminem.
Men den andra, I LOOOVE her...

Just gonna stand there
And watch me burn
But that's alright
Because I like
The way it hurts
Just gonna stand there
And hear me cry
But that's alright
Because I love
The way you lie
I love the way you lie
I love the way you lie


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback