Tripp till Falsterbo/Skanör


Det är väldigt kul när någon med bil kommer och hälsar på!
Jag och Jens har ju nästan aldrig åkt utanför Malmö, men idag hade ärthjärnorna kommit på ideén att åka till Falsterbo/Skanör. Mycket rolig idé!

Bröderna Isaksson och nya snygga bilen!
På väg ner mot havet
Häftigt!!
Så vit och härlig sand
Nästan paradiset..
Jag ville stanna här
Men de här snuskarna skulle förstöra det fina..
Fy pojkar, fyyyy!
J & J
Jaha, här går de och funderar..
Här skulle man varit på sommaren!
Vackert
Adjö Falsterbo Strandbad
Vi åkte runt och tittade på massa fina hus och jag fick köpa mig en underbart god mjukglass!
Helt otroligt vackert.. nästan så att jag skulle vilja bo i Skåne resten av livet... men bara nästan!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback