Mot blåkulla


Gårdagen började med ett besök hos Tandhygenist Nilsén.
Och ett besked att alla mina 4 visdomständer måste ut.. iaf i sommar. Aj aj.
Jag sa till mamma att jag gör allt, bara du betalar :)

Sen mötte jag upp påskkärringarna...


De sötaste påskkärringarna var dom här!


Mot blåkulla!


Mycket folk i Strömsund


Hailey och Noelle med farfar och farmor


Sötaste Noelle


Sötaste Hailey


Gullungar!


Vi var på Simonssons och busade..


Sen åkte vi hem till mamma och pappa och stekte lite korv.


Mamma myste med goaste Jolene, sötaste bebisen!


Hailey skar grönsaker, duktiga tjej.


Mmm, gött med körv!

Vi hann även med att leka kurragömma, spela teater och sen fanns det plats för lite glass.


Hailey är en stor tjej, så hon drack även te.




Och den här tejen, vilket busfrö!


Jag med min underbara, söta, gulliga, snälla och roliga gud-dotter Hailey!

Träffade även min moster igårkväll. Hon berättade lite björnhistorier och det tycker jag är så spännande.
Och snart blir det nya, när de rackarna ska kliva upp ur sina iden.

Imorse när jag vaknade skrek mamma: Hönan har värpt.. hahaha och jag bara skratta.
Jag är faktiskt 24 år mamma, men det ju faktiskt skitkul!


Hihi, i mitt ägg låg ett fint halsband och en lapp där det stod att jag skulle kolla i garderoben.. haha.
Där låg det nya strumpor och ett par foppa-tofflor som jag får ha här hemma för jag snor alltid mammas.
Tack mina bästa M & P!

Nu packas det för fullt, vi ska nämligen till Strandstugan idag.

Glad Påsk!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback