Jag är kär!


För det första i Jens, han är världens bästa!


Och i min nya collage/baseball jacka/tröja!




Woooow, den är så galet snygg!

Jag var på inflyttningsfest igår. Jag och Anna S pimplade vin i plastmuggar och det var mycket roligt, många ur A-klassen som jag aldrig träffat förut eller visste att de gick i min hel-klass var där!
När partyt var över bestämde jag mig för att cykla hemåt och spara min pengar så jag kunde köpa denna tröja idag! Mycket smart drag av mig. Jag är så nöjd!

Nu har Jempa dragit på jobbet och jag ska städa, vika tvätt, bädda rent, laga lasagne, plugga och fräscha till mig.

Postat av: Anna

Jag måste hålla med dig baseballs jacka är snyggast!

Jag köpte mig en lika dan igår fast i röd och gillar den skarpt! Hoppas allt är bra med dig :)

2010-04-18 @ 15:15:57
URL: http://annanilsen.blogg.se/
Postat av: mamma gudrun

Jättesnygg....jänta alltså!

2010-04-18 @ 20:44:54
Postat av: Yurika

Carro, vart har du köpt den?

2010-04-18 @ 21:20:47
URL: http://yurika.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback