Mustasch?!


Natten har tillbringats på Babel med mina underbara tjejer!
En lugn och pratsam förfest och rolig kväll/natt ute!


Me and my girls!


Snygga Bettsan i sin nya flotta lgh på 6:e vån mitt i stan!

Helt plötsligt började det spela live av någon som heter Lucy Love från UK och det var häfigt uppträdande och mycket häftig tjej!
Det roligaste av allt under kvällen var Anna B:s letande av killar med mustascher!
Vi lyckades fånga några på bild iaf.

Veckan har varit intensiv.
Mycket uppackande, men nu börjar det likna något här hemma!
Jag var ju på mitt praktikställe i torsdags och det var jättekul. Mycket intryck och människor så jag var helt slut när jag kom hem.

Egentligen har vi inget internet nu utan vi springer runt som yra hönor i lägenheten och letar åt de knäppisar som inte skyddar sina...
Just nu står jag upp och datorn står på en hög av flyttkartonger!
Men det funkar iaf!

Postat av: Gudrun

Äntligen är jag ute i cybervärlden. E har hittat nåt att köra på. Telia säger att det tar 7-10dgr att ändra internet.....hur dåligt kan det va!!!!

Vi trivs skitbra, det är bara bäst allting. Hundarna har fullt upp att snusa på alla lyktstopar och dikeskanter. Dom trivs bra i sitt nya hundhus. E har rullat in stora lådan och lagt en rosa fin matta att ligga på och lagt över ett plåttak så det inte regnar på dom. Pappa är fortfarande invalid i sin hand. Ha fått ny PC hoppas den biter bättre.

Saknar dig mkt, hoppas du har det bra.

Skickar bilder på mejlen i kväll så du får se hur vi har det. Tusen pussar/kramar mamma

2009-09-07 @ 12:45:27
Postat av: Frida

hej, på bilden jag bara tror att jag känner igen nån, men det kan vara bara en annnan som var lik en av dom på bilden!



Tusen kramar Frida!

2009-09-11 @ 15:10:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback