Planeringsfreak, yes thats my name!


Här sitter jag i min ensamhet denna fredgagskväll. Men så skönt det är. Jag är helt slut efter denna vecka..
Jag sitter och skriver inköpslista inför imorgon, tänkte jag skulle storhandla och förbereda lite grejer för en viss persons födelsedag..
Försöker även skriva lite på min patientberättelse som jag har som en uppgift nu under praktiken!
Skriver även lista på allt jag måste göra nu ikväll och under helgen... jag med mina listor...

Mitt hår blev förresten super och jag är jttenöjd!
Billigt blidde det också!

Postat av: Gurun

Du är nog lik din pappa, han skriver också listor på vad som ska göras här hemma. Det är nog inte så dumt......annars glömmer man ju bort det.

Vi har vitt av frost på backen nu till morron. Vindstilla och klart, det kommer att bli en kanondag.



Pa har skjutsat Gunnel till bussen och jag njuter av lördagmorron i mitt nya hus. Bara att gå på dass är underbart. Vi hörs/kram mamma

2009-10-03 @ 08:47:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback