Känns som det här kommer bli en lång dag


Har varit vaken sen halv åtta imorse.
Klev upp och förberedde mig inför ett litet seminarium jag hade nu på morgonen.
Nu är det avklarat och det känns skönt.
Sitter nu och väntar på att klockan ska gå, så jag kan jag gå över gatan till min praktik.
Slutar ikväll vid 21.30..
Jag hoppas då att min kära Jens har köpt glögg så vi kan ha lite mysigt.



Är ledig från min praktik imorgon, men då har skolan såklart föreläsningar hela dagen för oss ssk.
Utbildningen fyller nämligen 50 år. Och det är obligatoriskt. Jag som gärna hade varit ledig..


Postat av: Kungsa på Torpet

Glögg är gott. Jag har provat årets Blossa och den var godast kall tycker jag.

Kram och puss från moster

2009-11-13 @ 11:15:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback