Hemma igen


Då var jag tillbaks i Malmö!

Dagarna hemma var härliga, men gick tyvärr för fort!
Men hann med rätt så mycket ändå.
Hälsade på min mormor flera ggr, träffade min moster, hälsade på hos min kusin Elin hennes nya torp.
Träffade min låtsatsfarfar.
Fick besök av Anna med familj och det var så ROLIGT!
Halloweenparty på Grand!
Och självklart har jag gosat med min familj + ätit massa god mat!


De har varelserna knackade på dörren i lördags och Erik min käre bror skrämde tillbaks genom att öppna dörren som Enöga...


Erik=Enöga på väg ner på byn..
Jag höll på dö av skratt när han cyklade runt och det skramlade hel tiden.


Sötnosar är vi allihopa... Hailey, Tassa, Viva och Noelle leker vovvar!


Denna ljuvliga goda choklad kan jag rekommendera, mums var den!

Sitter och försöker få i mig det sista jag kan av läkemedelsberäkning som jag har tenta på imorgon..
Men nu ska jag längta tills Jens kommer hem från jobbet och kolla på tv!

Postat av: Amanda

Hihi, vad söt Hailey var i sina nya glasögon, jag har inte sett henne med dom ännu!

2009-11-03 @ 19:44:26
URL: http://mittemotpreem.blogg.se/
Postat av: Marie

Fina kort, cool Enöga och mysigt hus på Flata! ;)

Hoppas du har det bra nere i Malmis igen! Stor kram

2009-11-03 @ 21:41:53
URL: http://gossipbymarie.blogg.se/
Postat av: Anonym

DE Är mina PENGAR

2009-11-07 @ 00:47:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback